WW - Rapporter från enskild vandring nr 4

11.06.2020 16:00

Räknas att jag flyttat tre ton sten idag samt i övrigt en rad ganska tunga sysslor i ca + 29° eller måste jag stappla runt kvarteret.
Hälsar
Ola
Ps. Poolen håller idag torsdag 11/6 kl 17:30 +25°. Livet är bara slit o släpDs

 

Onsdag den här veckan, vecka 24 skulle vi ha vandrat med Olle som alltid är aktiv mer än att bara promenera. 
Förhoppningsvis får vi kanske ta del av det programmet om ett år.

Jag skriver in min rapport från idag med promenad som blev lite spontan.
Även rapporten blev spontan som jag beslöt att skriva när jag lade upp Christophers kommentar.

"Efter en planlös morgon beslöt vi oss för att ta en promenad runt vårt motionsspår.
Ett varv i rullator-tempo var det tänkt. Halvvägs träffar vi en kollega till Eva från skolan.
Vis av skolprat så tänkte jag, nu drar jag vidare med lite tempo. 
Jag fick 2 varv, 3,6 km med bra tempo och när jag passerade dom för andra gången beslöt de att sluta prata.
Med halverat tempo gick vi hemåt. totalt fick jag 6,3km."

Med denna rapport så är vårterminen slut, du är välkommen att skicka ett inlägg om du vill, rapport eller en kommentar.

Jag hoppas att du är fri från virus, om inte, att det har gått över eller att det är lindrigt.
Ha en bra sommar så får vi hoppas på en vandring tillsammans den 19:e augusti.

//Sven-Olov

P.S
Statistik från WWalkers